Kas trečią nuomos užsakymą STORENT gauna internetu
Bendrovė STORENT šių metų balandžio mėnesį klientams Lietuvoje pasiūliusi statybų įrangą nuomotis internetu, jau skaičiuoja pirmuosius šio sprendimo vaisius. Per kiek daugiau nei pusmetį šia galimybe pasinaudojusių klientų skaičius artėja prie1 tūkstančio, o atliktų sandorių skaičius perkopė 3,5 tūkst. Šiuo metu naudojantis platforma jau sudaroma 30 proc. visų STORENT nuomos sandorių, šis skaičius kiekvieną mėnesį padidėja keliais procentais.
Lietuvoje pasiteisinusį sprendimą STORENT jau diegia Suomijoje ir Švedijoje.
„Diegti elektroninę įrangos nuomos platformą pradėjome dar pernai, tačiau Covid-19 protrūkis procesą paspartino. Planavome startuoti šių metų pabaigoje, tačiau supratome, kad pandemija ir karantinas negrįžtamai keičia žmonių įpročius, jų tarpusavio santykius, klientų aptarnavimo ir kitus verslo procesus. Galiu drąsiai teigti, kad skaitmenizavimas pasiteisino – jis ne tik leido mums sumažinti fizinį žmonių kontaktą, kas ypač svarbu koronaviruso pandemijos metu, tačiau ir paspartino nuomos procesus. Pasiteisino ji ir mūsų klientams, nes įrangą nuomojant internetu, kartais yra net 20% pigiau. Galiausiai šio sprendimo naudojimas padėjo mums atrasti ir naujus klientų segmentus“, – sako STORENT Lietuvoje vadovaujantis Kęstutis Mikalauskas.
Kaip pavyzdį jis mini statybų įrangos nuomą fiziniams asmenims.
"Anksčiau su fiziniais asmenimis, visų pirma dėl su saugumu susijusių rizikų, praktiškai nedirbome. Smart-ID ir kvalifikuoto m. parašo naudojimas mums padėjo išspręsti šią problemą. Šiuo metu jau maždaug 2 proc. mūsų apyvartos sudaro statybų įrangos nuoma fiziniams asmenims“, – aiškina K. Mikalauskas.
Įtakos tam turėjo ir faktas, jog smulkius įrankius tam tikruose Lietuvos regionuose STORENT pristato naudodama „Bolt Business Delivery“. Tai žymiai supaprastino logistiką, sumažino pristatymo laiką ir išlaidas.
Anot K. Mikalausko, vis daugiau naudojant elektroninius statybų įrangos nuomos sprendimus, bendrovės darbuotojų skaičius ar vidutinis darbo užmokestis nemažėjo: „Norime gerinti paslaugų efektyvumą, o ne mažinti kaštus žmonių sąskaita. Komanda išliko tokia pati, kaip ir 2019 metais, tiesiog įdiegus internetinę nuomos platformą pavyko pasiekti didesnį aktyvių klientų ir nuomos sandorių skaičių bei padidinti efektyvumą, tačiau žmogiškasis veiksnys išlieka ne mažiau svarbus nei technologijos.“
Skaitmenizavimas pasiteisino – tai ne tik leido sumažinti fizinį žmonių kontaktą, kas ypač svarbu koronaviruso pandemijos metu, tačiau ir paspartino nuomos procesus.Klientai iš to irgi laimėjo: įrangą nuomojant internetu, kartais yra net 20 proc. pigiau.
„Statybų sektoriaus augimas šalyje stoja, daug neapibrėžtumo, tačiau rinkos reakcija žymiai ramesnė nei pirmosios bangos metu. Tikimės, kad rinka atsigaus antroje kitų metų pusėje, o šį laiką kaip tik ir turime išnaudoti verslo efektyvumo didinimui“, – sako bendrovės vadovas, vertindamas besikeičiančią bendrą statybų rinką Lietuvoje.
STORENT sukurtoje viso ciklo bekontaktėje el. nuomos platformoje klientai gali išsirinkti reikalingą įrangą, užsakyti ją, susiderinti pristatymo laiką ir vietą, taip pat atsiskaityti už paslaugas. Sistema automatiškai paskaičiuoja nuomos kainą, pristatymo būdus ir terminus, transporto išlaidas. Visi nuomos paslaugos procesai, pradedant sutarties sudarymu ir baigiant įrangos grąžinimu į nuomos punktą, atliekami bekontakčiu būdu. Reikalingus nuomos dokumentus bendrovės atstovai ir klientai pasirašo naudojant „Smart ID“ sprendimą.